اس ام اس جدید زیبا و خیانت

اس ام اس جدید زیبا و خیانت

اس ام اس جدید زیبا و خیانت
بازدید : 1832

اس ام اس جدید زیبا و خیانت

اس ام اس جدید زیبا و خیانت

من سایه ای از نیمه ی پنهان خویشم

تصویر هزار آینه حیرانی خویشم

صد بار پشیمانی و صد مرتبه توبه

هر بار پاشیمان ر پاشیمانی دیروز

• • •

cfss.ir

• • •

نمیدانم...

چرا بین این همه آدم پیله کرده ام به تو

شاید فقط با تو پروانه میشوم

• • •

cfss.ir

• • •

لجم میگیرد ...

وقتی تمام عاشقانه هایم را مینویسم

برای تو اما همه میخوانند ...

الّا تو ...

• • •

cfss.ir

• • •

اگر گل بودی می بوییدمت

اگر خیال بودی با تو شب های خلوتم را خوش بود

آخر بگو که کیسیتی ؟! چیستی؟!

که لحظه به لحظه در رهگذر قلبم

صدای قدم هایت را می شنوم

• • •

cfss.ir

• • •

سردی نگاتو بشکن

فاصله سزای ما نیست

با تو بودن آرزومه

آخر این جدایی را کِی پایان میدهم؟

• • •

cfss.ir

• • •

قرارمان یک مانور کوچیک بود ...

قرار بود تیرهای نگاهت مشقی باشد

اما ببین ...

یک جای سالم بر قلبم نمانده است !!!

• • •

cfss.ir

• • •

من که از کوی تو بیرون نرود پای خیالم

نکند فرقی به حالم

چه برانی

چه بخوانی

چه به اوجم برسانی

چه به خاکم بکشانی

نه من آنم که برنجم

نه تو آنی که برانی

• • •

cfss.ir

• • •

خنده بر لب میزنم تا کس نداند راز من

ورنه این دنیا که من دیدم آتشش را خودم افریدم

• • •

cfss.ir

• • •

برای کشتن پروانه ،

اورا له نکن

بالهایش را بچین

خاطرات پرواز ، او را خواهد کشت ...

• • •

cfss.ir

• • •

تنهایی را بهانه کردم برای گریستن

و تنها گریستم

و بیخیال انکه خدا تنها تر است!

منتظر من است!

اس ام اس جدید زیبا و خیانت


نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1393 ساعت : 14:12
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید